Stay Longer & Save More

Fastest Wi-Fi Fastest Wi-Fi in Copenhagen

Betingelser & Vilkår

Free Parking

Balconies & Kitchens

Free Parking

Balconies & Kitchens

BETINGELSER & VILKÅR

Læs venligst disse betingelser og vilkår grundigt, da disse vilkår og betingelser danner grundlaget for accept af bookinger hos Living Suites ApS. Den person, som foretager reservationen, anses for at have accepteret disse vilkår og betingelser på vegne af alle personer, der skal bo på Living Suites under denne reservation (når reservationen er accepteret og bekræftet af Living Suites).

1. DEFINITIONER

"Hotellet", "vi", "os" og "vores" betyder Living Suites ApS.
"Hjemmesiden" betyder www.livingsuites.dk.
"Booking" betyder booking til overnatning og/eller enhver anden tjenesteydelse eller produkt leveret hos os.
"Kontrakt" betyder Bookingen og disse vilkår og betingelser.

2. BOOKING

Ved afslutningen af booking-processen vil en bekræftelse blive sendt til den oplyste e-mail. Dette er også din kvittering. Bookingen er først gyldig når betaling er modtaget. Derfor er det dit ansvar at et gyldigt betalingskort med tilstrækkelig dækning er blevet oplyst.  

Ved en Booking giver du hotellet tilladelse til at kontakte dig via e-mail og telefon med ethvert anliggende i forbindelse med Bookingen. For at sikre at bekræftelser på bookinger modtages, anbefales det at tilføje vores URL til din liste over sikre afsendere.

3. PRISER

Priserne for hotelværelser angivet på hjemmesiden, herunder dem der findes på tredjeparts booking-hjemmesider, er afhængige af tilgængelighed og kan til enhver tid ændres uden varsel.

Priser er baseret på én person pr. suite. Et ekstra gebyr pålægges for ekstra personer, som det fremgår under booking-processen.

"Gratis nætter" er Hotellets måde at give rabat til gæster ved længere ophold. "Gratis nætter" optjent på en Booking vil automatisk indløses på de sidste nætter af dit ophold. Hvis du for eksempel har optjent 5 "gratis nætter" under et ophold, vil de sidste 5 nætter på dit oprindeligt reserverede ophold være gratis. "Gratis nætter" kan ikke indløses til andre bookinger. Når du foretager en reservation anføres det, om din Booking er berettiget til "gratis nætter".

4. PRISSÆTNING

Hotellet og Hjemmesiden tilbyder som standard en prissætning. 

Særlige tilbud kan fra tid til anden være tilgængelige på Hotellets Hjemmeside. Disse tilbud kan indbefatte unikke vilkår, tillæg og/eller krav til minimumsvarighed af opholdet, og alle sådanne vilkår tilsidesætter vilkårene anført i afsnit 6.

5. BETALING

Betalingsbetingelserne for din specifikke Booking vil blive oplyst, når Bookingen gennemføres, og vil afhænge af betingelserne anført på den salgskanal, du vælger at bestille gennem. Som udgangspunkt trækker vi betalingen for dit ophold 7 dage før ankomst. 

Når en Booking foretages via hjemmesiden eller over telefonen til en person i vores team, vil du blive bedt om at informere os om, hvilke gyldige betalingskortoplysninger du agter at benytte til at betale for din overnatning.

På alle bookinger vil Hotellet (medmindre andet er aftalt) anvende løbende kortbetaling gennem vores sikre betalingsgateway til at håndtere dine betalinger til os, og du accepterer, at vi kan gøre dette, herunder betaling for alle yderligere tjenester, du måtte vælge at købe eller gebyrer som følge af skader på suiten eller på vores ejendom, uanset om det er aftalt med dig eller ej.

For bookinger længere end 29 nætter, vil hotellet opkræve denne betaling månedligt. Hotellet vil gennemføre betalingen cirka 7 dage før den kommende faktureringsperiode.

Hvis et forfaldent beløb betales mere end 48 timer for sent, vil retten til at gøre brug af bookingen ophøre med øjeblikkelig virkning.

Alle betalinger vil blive anført og gennemført i DKK (danske kroner). Enhver pris anført af os i en anden valuta end DKK, er et skøn baseret på en omregning af prisen i DKK til en anden valuta. Den nøjagtige pris, du betaler, vil derefter afhænge af kursen hos din bank eller kortudsteder og er ikke Hotellets ansvar.

I tilfælde af at du er berettiget til refusion, vil denne gennemføres i DKK. Hotellet accepterer intet ansvar for eventuelle udsving i valutakurser, der kan opstå mellem den oprindelige betalingsdato og datoen for refusion.

Et transaktionsgebyr på 1,6 % af det samlede booking beløb vil blive opkrævet på alle bookinger.

6. AFBESTILLING & ÆNDRINGER

Bookinger på 29 dage eller mindre

Bookingen kan afbestilles senest kl. 12 før den bekræftede ankomstdato uden omkostning. Ved afbestilling senere end kl. 12 dagen før den bekræftede ankomstdato påregnes et gebyr på 50% af den samlede værelsespris, dog svarende til fuld værelsespris for minimum 1 nat og maksimum 7 nætter.

Såfremt du ønsker at afkorte dit ophold efter ankomst, bedes du oplyse Hotellet om dette senest 2 dage før ny afrejsedato. Ved afkortninger modtaget senere end 2 dage før ny afrejsedato påregnes et gebyr på 50% af den samlede værelsespris, dog svarende til fuld værelsespris for minimum 1 nat og maksimum 7 nætter.

Bookinger på 30 dage eller mere

Bookingen kan afbestilles senest 14 dage før den bekræftede ankomstdato uden omkostning. Ved afbestilling senere end 14 dage før den bekræftede ankomstdato påregnes et gebyr svarende til fuld værelsespris for 7 nætter.

Såfremt du ønsker at afkorte dit ophold efter ankomst, bedes du oplyse Hotellet om dette senest 2 dage før ny afrejsedato. Ved afkortninger modtaget senere end 2 dage før ny afrejsedato påregnes et gebyr på 50% af den samlede værelsespris, dog svarende til fuld værelsespris for minimum 1 nat og maksimum 7 nætter. Dog refunderes den første måneds ophold ikke.

Andet

Ved gruppe-reservationer aftales afbestillingsreglerne særskilt og direkte med Hotellet.

Enhver afbestilling eller afkortning af ophold skal ske skriftligt.

Ændring af datoer for check-in og check-ud uden afkortelse af det oprindeligt reserverede ophold kan foretages senest 7 dage før ankomst såfremt det findes muligt af Hotellet, og kun hvis der er værelser til rådighed til den anmodede ændring.

Bemærk venligst, at andre afbestillingsregler kan være gældende for firmaaftaler og særlige tilbud samt Bookinger foretaget via andre formidlere.

7. MANGLENDE ANKOMST TIL HOTELLET (NO SHOW)

Hvis du undlader at ankomme til hotellet på ankomstdatoen, annulleres hele reservationen automatisk af Hotellet, og du vil blive opkrævet prisen for hele reservationen.

Hvis du ikke tjekker ind på den første dato, men stadig fastholder din rejseplan om at bo på Hotellet, kontakt os da hurtigst muligt, så vi kan holde suiten til dig for resten af nætterne. Ellers vil hele reservationen, som nævnt ovenfor, automatisk blive annulleret, og ingen refusion vil blive udstedt.

8. FORLÆNGELSE AF OPHOLDET

Hvis en gæst ønsker at forlænge opholdet i suiten, bør skriftlig meddelelse gives til Hotellet så hurtigt som muligt, for at de bedst muligt kan imødekomme anmodningen.

Hotellet kan ikke garantere nogen forlængelse. Eventuel mulig forlængelse vil være baseret på tidspunktet gældende priser. 

Hvis anmodning om forlængelse af dit ophold er blevet modtaget, forbeholder vi os ret til at debitere det betalingskort, der blev anvendt til den oprindelige booking.

9. ÆNDRINGER ELLER ANNULLERING FRA HOTELLETS SIDE

Ved meget sjældne lejligheder kan Hotellet være nødt til at annullere din reservation. Under sådanne omstændigheder vil du modtage fuld refusion, men hotellet har intet yderligere ansvar overfor dig som følge af annulleringen. Hotellet vil dog bestræbe sig på at prøve at flytte en bekræftet Booking, annulleret af Hotellet, til et andet hotel af samme standard og prisniveau.

10. GYLDIGHED AF BOOKING

Bookingbekræftelsen sendes som en service for dig men Hotellet opbevarer fortegnelser over alle booking-transaktioner, herunder datoer for ophold og værelsespriser. I tilfælde af uoverensstemmelser, ændringer, modifikation eller afvigelse mellem bookingbekræftelses og hotellets officielle fortegnelser, vil Hotellets fortegnelser være gældende.

11. CHECK-IN & CHECK-OUT

Hotellets tidspunkt for check-in er fra kl. 14. Tidligere check-in kan ikke garanteres og afhænger af, om værelserne er tilgængelige, og kan medføre en merpris. 

Tidspunktet for udcheckning er kl. 10:00. Senere udcheckning kan arrangeres, men kan medføre en merpris og afhænger af, om værelserne er tilgængelige. 

Bemærk venligst, at der ikke er 24-timers reception på hotellet. Efter vores åbningstid skal nøglerne derfor ved ankomst afhentes som anvist.

12. TILDELING AF VÆRELSER

Din Booking er for en værelseskategori på Hotellet og garanterer ikke, at du vil kunne bo i et bestemt værelse eller i samme værelse under hele dit ophold.

13. FACILITETER & SERVICES

Prisen for benyttelse af suiterne omfatter:
Levering af vand og elektricitet
Trådløst internet
Ugentlig rengøringsservice (rengøring, skift af sengetøj & håndklæder, redning af senge, opfyldning af basale toiletartikler, fjernelse af affald)
Løbende vedligeholdelse, fx udskiftning af elpærer

Bemærk venligst at den ugentlige rengøringsservice planlægges efter Hotellets skøn. Hotellet kan dermed vælge, hvilken dag og hvilket tidspunkt, den ugentlige rengøring af din bookede suite vil finde sted. Vi tilstræber altid at planlægge rengøringsservice, når det er mest praktisk for vores gæster.

Prisen for benyttelse af suiterne omfatter ikke:
Levering af mad og drikkevarer
Tøjvask og udgifter til renseri (for eget tøj)
Parkering på Hotellets sikrede parkeringsplads
Andre tillægsydelser

14. SÆRLIGE FORESPØRGSLER

Når reservationen er foretaget, bør særlige forespørgsler rettes til hotellet via e-mail eller telefon. Hotellet kan ikke garantere, at din forespørgsel er mulig eller kan imødekommes. Vi vil forsøge at imødekomme din forespørgsel og beder dig om at give os rimeligt varsel, så vi kan hjælpe med særlige ønsker. Manglende opfyldelse af særlige ønsker vil ikke medføre refusion.

15. FORSIKRING

Gæsterne rådes til at sikre, at deres egen forsikring dækker tab eller beskadigelse af personlige ejendele samt hotellets interiør og inventar, og at tilstrækkelig personlig forsikring og rejseforsikring er tegnet.

16. PARKERING

Parkering er til rådighed, men i begrænset omfang, så kontakt os for priser og ledige pladser. Bemærk venligst, at alle køretøjer parkeres helt på gæstens egen risiko.

17. GÆSTERS ADFÆRD

Gæsterne bedes til enhver tid opføre sig korrekt og i overensstemmelse med Hotellets procedurer og/eller anmodninger med hensyn til adfærd og respekt for Hotellets ejendom, dets medarbejdere og gæster og deres helbred og sikkerhed. Gæsterne bedes tage hensyn til andre gæster og vores personale, og ikke at forstyrre andre gæster eller Hotellets drift. Vi forbeholder os ret til at afvise gæster der efter Hotellets skøn ikke overholder disse betingelser. Hvor dette er tilfældet, er Hotellet ikke forpligtet til at dække mistet indkvartering, andre ydelser eller andre tab eller udgifter afholdt af gæsterne.

18. BRUG AF KØKKEN

Vi ønsker at vores gæster får bedst mulig udbytte af vores fuldt udstyrede køkkener i vores suiter. Dog gør vi opmærksom på at vi ikke acceptere kraftig madlavning, herunder overdrevent brug af olier og stærke krydderier såsom karry der medfører stærke lugte. Dette vil ikke alene ødelægge vores interiør men vil også være til gene for vores andre gæster. Gæsteres overtrædelse af dette vil medføre omkostninger svarende til Hoteller ekstra udgifter til særlig rengøring.

19. KÆLEDYR & RYGNING

Vi er glade for kæledyr og har derfor allokeret et afgrænset antal suiter til dette formål. Disse suiter har direkte adgang til vores lukkede gård. Kæledyr må ikke medbringes på andre af hotellets indendørs områder end netop disse suiter og adkomst med kæledyr skal derfor foregå direkte via vores lukkede gård. Således kan vi samtidig imødekomme vores øvrige gæster der ikke ønsker kontakt med kæledyr.

Gæster som ikke ønsker at bo på suiter hvor kæledyr kan tillades, bedes senest på bookingtidspunktet gøre os særskilt opmærksomme på dette.

Vi forudsætter, at medbragte kæledyr er velopdragne, renlige, stille og ikke forstyrrer vores øvrige gæster.

Kæledyr må ikke efterlades uden opsyn med mindre de er anbragt i et af gæsten medbragt aflukke.

Gæsten er ansvarlig for omgående, at fjerne kæledyrets evt. efterladenskaber på – og omkring hotellets ejendom. Efterladenskaber bedes anbragt i lukkede poser i de udendørs sorte affaldscontainere.

Evt. skader på hotellets inventar og evt. ekstra rengøring vil blive afregnet gæsten.

Kæledyr må kun medbringes på hotellet efter forudgående separat aftale.

Vi afregner 150,- DKK pr. kæledyr pr. nat.

Gæster må ikke ryge på værelset, balkoner eller offentlige områder.

Manglende overholdelse af vores ikke-ryger politik vil medføre et gebyr på 1500 DKK, til at dække opsætning af vores lugtbehandlings enhed og 10 timers lugtbehandling.

Madlavning og andre effekter, der efterlader en stærk lugt i rummet, vil medføre et gebyr på 1500 DKK til dækning af opsætning af vores lugtbehandlings enhed og 10 timers lugtbehandling.

20. MISTEDE NØGLER OG AT LÅSE SIG UDE

Mistede nøgler vil medføre et erstatningsgebyr på 250 kr. pr. nøgle. Dette gebyr gælder også, hvis du glemmer at aflevere nøglen tilbage til Hotellet ved udcheckning.

Bemærk venligst, at der opkræves 500 kr. for udrykninger efter åbningstiden som følge af mistede nøgler, eller hvis du har låst dig ude.

21. BØRN

Alle børn er velkomne.

Barneseng kan bestilles, og linned tilbydes mod et ekstra gebyr.

Personer under 18 år skal ledsages af en ansvarlig voksen.

22. ANTAL GÆSTER

Suiten må kun anvendes af det maksimale antal gæster angivet. (NB) Vi forbeholder os ret til at nægte adgang til suiten, hvis vi mener, at denne betingelse efter al sandsynlighed vil blive overtrådt. Alle gæsters navne skal angives på tidspunktet for booking. Enhver afvigelse i gæsternes identitet skal meddeles os skriftligt forud for ankomst. Alle gæster skal have id-papirer med sig ved ankomsten.

Suiten må ikke benyttes til overnatning af andre personer, medmindre tilladelse er indhentet fra hotellets manager.

23. BESØGENDE

Besøgendes adgang til hotellet er begrænset af sikkerhedsmæssige årsager. Besøgende kan dog tillades adgang efter at have indhentet tilladelse fra Hotellets manager og bekræftet deres identitet.

24. SKADER

Hotellet forbeholder sig ret til – og du tillader hermed Hotellet – at debitere dit kredit- eller betalingskort for eventuelle skader på dit værelse eller Hotellet under opholdet (herunder, uden begrænsning, specialrengøring) eller eventuelt manglende effekter.

25. RET TIL ADGANG

Ansatte eller personer udpeget af Hotellet skal gives adgang til ejendommen til enhver rimelig tid med henblik på rengøring, inspektion eller for at foretage eventuelle nødvendige reparationer eller vedligeholdelse.

26. KLAGER & KOMMENTARER

Enhver klage eller kommentar om dit ophold bør rettes til Hotellets manager. Bemærk venligst, at klager lettere løses, mens du stadig befinder dig på ejendommen.

27. PERSONLIGE OPLYSNINGER

Alle personlige oplysninger gemmes og bruges af os i overensstemmelse med vores Retningslinjer for Privatliv & Cookies, som er tilgængelige ved anmodning eller på www.livingsuites.dk/privacy-cookies-policy

28. FORCE MAJEURE

Hotellet vil ikke være ansvarlig for nogen ændring eller annullering af reservation eller betaling, der er forårsaget, helt eller delvist, af begivenheder, hændelser eller årsager uden for Hotellets kontrol. Sådanne begivenheder, hændelser eller årsager omfatter, uden begrænsning, naturkatastrofer, terrorhandlinger, vejr, strejker, lockout, optøjer, flyforsinkelser, krigshandlinger, og alle tilfælde af jordskælv, vulkansk aktivitet, askeskyer, brand og eksplosioner, det være sig om de forekommer i nærheden af Hotellet eller noget andet sted i verden. Vi opfordrer dig til at sikre tilstrækkelig rejseforsikring [A7] før rejsens påbegyndelse.

29. BEGRÆNSNINGER

Hverken Hotellet eller nogen anden tredjeparts-leverandør knyttet til Hotellets online booking og betaling, er ansvarlige for nogen kommunikationsfejl, svigt, vanskeligheder eller tabt, stjålet eller fejlsendte transmissioner, meddelelser eller poster, eller for kommunikationssikkerhed. Hverken Hotellet eller nogen anden leverandør er ansvarlig for forkerte eller unøjagtige oplysninger, det være sig forårsaget af bruger(e) af udstyr eller programmering eller tekniske eller menneskelige fejl, der kan opstå i behandlingen af oplysninger. Hotellet er ikke ansvarlig for skader som følge af nogen af de ovennævnte situationer.

Hotellet kan annullere, forandre og rapportere bookinger til de relevante myndigheder, når det lader til, at en bruger har deltaget i bedragerisk, kriminel eller anden upassende aktivitet, eller under andre omstændigheder, hvor det lader til at bookinger indeholder eller skyldes misforståelser eller fejl. Du bør være opmærksom på, at hotellet har overvågningskameraer, og være klar over at optagelser kan deles med retslige myndigheder, hvis påkrævet.

30. GÆLDENDE LOVGIVNING OG KOMPETENCE

Denne kontrakt er underlagt lovgivningen i Danmark, hvor Hotellet ligger. Alle tvister, konflikter og krav, der udspringer fra eller i forbindelse med denne Kontrakt, skal afgøres mindeligt mellem Parterne. Hvis parterne ikke kan nå frem til en mindelig ordning, skal sagen forelægges den kompetente domstol ved Hotellets bopæl.

31. INFORMATION OM HJEMMESIDE

Selvom alle rimelige bestræbelser er gjort for at sikre nøjagtigheden af oplysningerne på hjemmesiden, kan Hotellet ikke påtage sig ansvar for fejl eller udeladelser og forbeholder sig ret til at ændre, annullere eller udskifte enhver ydelse på hjemmesiden uden varsel. Bemærk at generiske fotografiske billeder i visse tilfælde er anvendt til at repræsentere den generelle stil for et bestemt produkt eller hotel.

Enhver ophavsret eller anden immateriel ejendomsret over indhold og materiale på hjemmesiden eller på Hotellet forbliver Hotellets. Download, kopiering eller anden brug af materiale fra hjemmesiden er udelukkende tilladt til privat brug med henblik på at booke dit ophold på Hotellet.

Varemærker anvendt på hjemmesiden ejes af de respektive ejere. Hyperlinks til tredjepartshjemmesider er lagt ind som en service til dig. Vi kan ikke påtage os ansvar for indhold eller anvendelse af tredjepartshjemmesider.

Hjemmesiden drives af Hotellet.

Kontakt os

Tak for din interesse i Living Suites, Copenhagen North! Du er altid meget velkommen til at kontakte os med dine spørgsmål, da vi er her for at hjælpe. Oplys venligst om dine behov ved hjælp af nedenstående kontaktformular. Du er også velkommen til at kontakte os via e-mail eller telefon.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen,
Living Suites Teamet

Adresse

Living Suites ApS
Rundforbivej 295 
2850 Nærum
CVR-nr: 35644105

E-mail

mail@livingsuites.dk

Telefon

+45 25 280 280 

Kontortider

Mandag-Fredag: Kl. 08.00-19.00
Lørdag-Søndag:  Kl. 09.00-15.00

Betingelser

Betingelser & Vilkår
Persondata & Cookiepolitik